torstai 27. heinäkuuta 2017

Yläkropan treeni salilla // Oletko aamu- vai iltatreenaaja ?

Ai että mä rakastan aloittaa päivän treenillä. Oli kyseessä aamulenkki ulkona, porras- tai salitreeni tai esimerkiksi fudistreenit niin tykkään siitä, koska saan aina super hyvän startin päivään!
Aina ei toki jaksa nousta ja vetää lenkkareita ensimmäisenä jalkaan, mutta silloinkin yleensä treenin jälkeen on voittamaton olo !

Olen huomannut että jos lähden suoraan herättyäni treenille, niin se yleensä kulkee. Jos kuitenkin odotan tunnin tai pidempään, enkä saa aamupalaa niin treeni menee "mitä tänään syötäisiin"- ajatusten siivittämänä. Ei hyvä. Tällöin mielummin sitten syön sen aamupalan ennen treeniä ja suuntaan salille/treenille 2-3h ruokailun jälkeen, jolloin tuntuu että treeniin saa extra potkua, sillä kropassa on polttoainetta jolla painaa menemään.

Osaan treenata myös illalla ja esim. LM Gritt Strenght kulkee illalla ehkä jopa paremmin kuin jos tekisin kyseisen treenin unenpöpperössä. Illalla kun on ollut koko päivän hereillä niin keho on jo herännyt kunnolla ja siinä pystyykin sitten painamaan satalasissa alkumetreistä asti!

Eli kaiken kaikkiaan teen treenini mielummin aamulla, koska saan siitä paljon energiaa. Aamutreenin jälkeen on paljon kivempi syödä aamupala, koska on jo nälkä (aamupuuro best♥).
Aamutreenin jälkeen on koko päivä aikaa tehdä kaikkia muita hommia ja ei tartte stressata milloin sitä kerkeää salille.
Teen noin 70% mun viikon treeneistä aamulla/ aamupäivällä ja loput onkin sitten fudistreenejä, mahdollisesti Gritt tai jokin muu ohjattu tunti. 
Treenaatko sä mielummin aamulla, päivällä vai illalla? Ennen vai jälkeen aamupalan? 

Pääsin eilen poikkeuksellisesti treenaamaan mun yhdelle lemppari salille. Käytin tilaisuuden tietty heti hyväksi ja kuvailin lyhyen treenivideon! Tänään on ainakin selkä niin hellänä, että hyvin meni perille. Kerrohan jos laitoit treenin testiin :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti