torstai 4. toukokuuta 2017

Napakka selkä- ja hauistreeni


Eilen tuli vedettyä vähän uudenlainen selkähauis treeni ja tänään tuntee tehneensä. Parasta!
Tein aika perusliikkeitä, sekä muutaman hyväksi todetun uutuus liikkeen itselleni.
Nyt haluan jakaa tän treenin tein kanssa, jotta pääsette halutessanne tekemään tämän.

Alkulämmittelynä toimi crostrainer ja puukeppi, sekä perusvenyt. Mie teen yleensä saman alkulämmittelyn oli sitten ylä-, ala- tai kokokropantreenipäivä, sillä jokatapauksessa tulee lämmitettyä koko keho. Joskus crossarilla joskus juoksumatolla tai pyörällä. Mut perus runko on sama.
jatketaan...

Treeni
3x12 Ylätalja (kehitä painoa tekniikka edellä)
3x12 Yhden käden soutu alataljassa D-kahvalla
3x12-15 moottorisaha käsipainolla
SS: 3x12-15+10 Ylätaljaveto vinopenkin kanssa (kuva)+ kokoselän liike narupäällä taljassa
3x21 hauiskääntö ässätangolla (7 kokonaista+7ylhäältä puoleen väliin+7 alhaalta puoleen väliin)
3x10-12 hauiskääntö ässätangolla
3x12 hauiskääntö suoralla tangolla
1x run the race hauiskääntö eli aloita tekemään käsipainoilla hauiskääntöä vuorokäsin raskaalla painolla ja tee niin pitkään kuin pystyt, jonka jälkeen ota painorivin seuraat kevyemmän painot ja toista niin monta kertaa kuin pystyt jonka jälkeen taas kevyempään.


Sitten eikun treenaamaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti